SCR888 Malaysia - Mengapa Kami Suka Laman web ini


SCR888 Malaysia

SCR888 Malaysia

Scr888 Malaysia adalah perunding jenayah siber yang pakar dalam mengesan dan menghapus jangkitan perisian dan perisian intip. Mereka mempunyai akses ke teknologi terkini dan sering dipanggil untuk menghilangkan pelbagai jangkitan. Laman web mereka memberikan akses segera ke laporan ancaman terbaru sehingga pengguna dapat mendapatkan nasihat terbaru sebelum jangkitan besar-besaran dapat ditahan. Mereka mempunyai pasukan profesional IT yang kuat yang menawarkan sokongan penuh untuk pelanggan mereka. Perkhidmatan pelanggan sangat dipuji dan diberi keutamaan. Mereka menggunakan sistem komunikasi berteknologi tinggi untuk berkomunikasi dengan pelanggan mereka dan mempunyai forum dan ruang sembang dalam talian di mana pelanggan dapat menyuarakan keluhan mereka.

Scr888 mempunyai alat yang berkesan yang disebut Malware Dump yang mengimbas komputer dan menyingkirkan segala bentuk jangkitan. Pengguna ditawarkan cadangan mengenai pembelian anti-virus dan firewall untuk memastikan komputer mereka selamat dari perisian berbahaya. Mereka menawarkan semua program asas secara percuma untuk jangka masa pendek dan kemudian mengenakan bayaran sekali sahaja. Scr888 Malaysia juga menawarkan pelbagai perkhidmatan berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan. Sebilangan besar pelanggan mereka memesan perkhidmatan mereka secara dalam talian dan mereka menghantarnya ke depan pintu rumah mereka. Pelanggan mereka dirujuk ke senarai e-mel mereka dan terus mengemas kini setiap berita yang berkaitan dengan mereka dan syarikat.



Scr888 telah mencipta reputasi untuk diri mereka sendiri kerana mereka dapat memberikan laporan yang jelas dan tepat mengenai ancaman tersebut dan semestinya menjadi panggilan pertama bagi mana-mana pemilik atau profesional komputer. Adalah biasa bagi kakitangan untuk mengenal pengguna dan mengesyorkan perisian dan alat yang akan menjadikan komputer lebih selamat. Mereka juga menawarkan bantuan ketika pengguna baru menggunakan komputer. Kakitangan akan berusaha untuk mengetahui mengapa pengguna dijangkiti dan mereka akan membantu membersihkan perisian hasad yang menyebabkan masalah dan menawarkan cadangan bagaimana mencegah masalah di masa depan.

No comments