SCR888 Muat turun Permainan


SCR888 Muat turun Permainan

Scr888 Muat turun Permainan

The Scr888 Download Game adalah permainan video moden yang direka untuk Microsoft Windows. Ini telah dikembangkan oleh ScummVM, sebuah syarikat pengembangan permainan Perancis. Ia tersedia dalam pelbagai bahasa dan dalam dua perisa - untuk Microsoft Windows dan Apple Macintosh. Scr888 ditujukan untuk kanak-kanak dan remaja yang lebih tua, tetapi walaupun ini adalah permainan yang cukup lama, grafiknya masih unggul. Scr888 menampilkan keupayaan berbilang pemain masa nyata dan merangkumi banyak permainan asli yang tidak pernah dilancarkan di tempat lain, termasuk Dance Revolution yang popular.

Scr888 menawarkan lapan perlumbaan, termasuk kadal, makhluk langit, dinosaurus, dan serangga. Setiap perlumbaan mempunyai kumpulan senjata, medan, dan kemampuan wataknya yang unik. Anda akan bertempur sebagai askar bersenjata, kapten kapal selam, tentera gergasi, puteri pejuang, dan makhluk asing. Sebilangan besar musuh yang akan anda hadapi adalah kekuatan alam yang merosakkan, yang dapat anda hancurkan dengan senjata gergasi dan perlahan anda. Terdapat juga kubu dan lokasi strategik lain, yang mesti anda pertahankan daripada raksasa. Sekiranya senjata atau peluru anda habis, anda mungkin menghadapi kekalahan. Unit bendera dan komando selalu berada berdekatan, jadi anda akan dapat melawan.

Scr888 dimainkan pada layar grid yang dapat diputar, atau diperbesar dan diperkecil, bergantung pada jenis permainan yang sedang Anda mainkan. Tidak ada layar pemuatan di antara tingkat, dan menu pilihan dapat dijumpai di sudut kanan atas layar. Kawalan merangkumi pergerakan tetikus, melompat, dan menyerang. Sekiranya anda tidak mahu menggunakan papan kekunci, anda juga boleh menggunakan alat kawalan untuk memainkan Scr888. Ini bermaksud bahawa anda dapat berjalan di sekitar layar dan bukannya tetikus. Dari segi laman web rasmi, nampaknya belum ada maklumat mengenai Game Muat turun Scr888.

No comments