Skor Kredit Percuma - Adakah Anda Akan Terkena Penipuan Ini?


Kredit Scr888

Credit Scr888 dilihat sebagai spammer paling produktif di UK hari ini. Ini adalah usaha kerasnya untuk memperbodohkan orang agar mempercayai bahawa dia mempunyai skor kredit percuma yang membuatnya menjadi sampah Bumi. Sebilangan besar orang yang menjadi mangsa penipuan Scr888 adalah orang yang hanya sedikit curiga bahawa maklumat peribadi mereka digunakan untuk keuntungan kewangan. Dengan sedikit kajian, anda dapat mengelakkan diri daripada menjadi mangsa penipu ini. Dan itulah sebab utama mengapa anda tidak boleh berniaga dengannya.

Scr888 adalah dalang di sebalik beberapa penipuan. Yang paling popular adalah percubaannya untuk mendakwa bahawa dia mempunyai markah kredit percuma. Sudah tentu, kebenarannya ialah dia menjalankan skema Ponzi di mana dia berusaha mengumpulkan wang daripada pelabur baru. Skim Ponzi adalah sesuatu yang berlaku selama-lamanya dan tidak pernah mempunyai pelabur baru. Ia selalu syarikat yang mengambil lebih banyak wang daripada yang mereka dapat bayar dan kemudian hilang. Semua yang dilakukan oleh Scr888 adalah mencuri maklumat peribadi orang dan kemudian hilang.

Dia juga merupakan dalang di sebalik penipuan lain yang biasa digunakan oleh penipu hari ini. Penipuan ini adalah untuk membuat mangsa memasukkan maklumat peribadinya di laman web secara percuma. Maklumat ini kemudian dijual kepada orang yang ingin memperoleh skor kredit. Dalam kebanyakan kes, orang yang bersangkutan tidak pernah diberi kesempatan untuk melihat laporannya. Itulah sebab utama mengapa anda tidak boleh melakukan perniagaan dengan Scr888.



No comments