Bagaimana cara memuat turun Scr888 Baru?


Scr888 Baru

Muat turun Scr888 Baru adalah aplikasi pengimbasan kod bar untuk iOS yang menggunakan teknologi Pengimbas Kod Bar. Teknologi ini membolehkan anda mengimbas kod bar dengan bantuan peranti mudah alih, kamera digital, atau pengimbas dan kemudian membacanya untuk mengenal pasti produk tepat yang anda cari. Ia juga serasi dengan kebanyakan aplikasi pengeluar dan dapat membaca kod bar dengan cepat walaupun terdapat gangguan kuasa atau bahkan ketika iPhone anda dicuri. Ciri-ciri ini menjadikannya sangat sesuai untuk kedai runcit di mana mereka harus menyimpan kod bar dalam jumlah besar.

Scr888 Baru dilengkapi dengan 3 alat utama. Scr888 Baru Scanner adalah pengimbas kod bar yang menyokong pengimbasan pada pelbagai sudut termasuk mendatar, menegak, dan juga pepenjuru. Scr888 Baru Pro adalah pemproses kod bar yang mampu berjalan pada bateri dan juga semasa disambungkan ke sumber kuasa seperti sumber utama. Scr888 Fixer adalah alat pembaikan yang melakukan pengimbasan, penjajaran, dan memperbaiki kod bar. Semua alat ini terdapat dalam satu aplikasi dan boleh dimuat turun dan dipasang dengan mudah.

Scr888 Baru mempunyai penilaian 5 bintang di App Store dan boleh didapati pada harga $ 2,99. Harga ini hanya separuh daripada harga pesaingnya yang lebih maju. Ciri-ciri Scr888 Baru menjadikannya penyelesaian yang tepat untuk orang yang bekerja di rangkaian runcit. Anda pasti akan menyukai kenyataan bahawa anda boleh menggunakan Scr888 Baru dalam beberapa kesempatan tanpa perlu risau. Ini juga membantu anda menjimatkan wang dengan membiarkan anda mengimbas kod bar walaupun anda kehabisan kuasa.

No comments